Laddar för filmkväll

Okej, jag slog precis något slags rekord: jag började gråta till "Scrubs"! Kanske första gången någonsin som någon gör det.


Nu sitter jag och väntar på att klockan blir sju så det blir filmkväll med Tina och Jenny, äntligen dags för "Remeber the Titans". Haha.

Igår var mamma här och vi satte ihop garderoben och städade, väldens bästa mamma hjälpte till, eller rättare sagt gjorde det mesta. Dessutom tog hon hem och tvättade mina mattor. Tror mamma kommer in med dem imorgon igen. Imorgon blir det nog även shopping inför lördag i Örebro med Jessica. Måste hitta något nytt att ha på mig på lördag.


Igår var det ju även lite fest med Bodagänget. Wille och Eric hade fixat "spökvandring" i delen av huset som inte används på BodaBorg. Man skulle gå där och leta souvenirer och samla bokstäver till ord. Mitt lag, alltså jag och Kent, kom tvåa.
Efter vandringen blev det mat och sedan var det dags för Singstar och Buzz. Vi började med Buzz först var jag och Kent på ett lag sen vara jag med Camilla.

Sen blev det Singstar för hela slanten, Eloise var väl den som var överlägset mest spelad. Haha. Sen skulle alla helt plötsligt hem vilket jag och Cajsa, en praktikant på jobbet, inte ville utan vi satt kvar och sjöng kanske en halvtimme till. Var hemma vid 12-halv 1.


Idag skulle jag och syrran ner och äta på stan, Jenny tog sällskap med oss dit, hon skulle träffa sin kusin. Vi mötte även upp Anna och hon följde med och åt. Helt plötsligt dyker Catte in och drar med sig Anna. Cathrine sa även åt mig att jag skulle gå hem och Anna började skratta. Jag vet att man inte ska vara nyfiken när man snart fyller år, men jag är jätteorolig och jag gillar inte överraskningar!  


Ska även berätta att jag lärt mig skriva Å, Ä och Ö på min mobil, däremot har jag lagt in massa musik i telefonen som jag inte hittar. Förmodligen har jag lagt dem i fel mapp eller något, så typiskt mig, men jag får väl jobba lite på det.


Nu bjuder jag på bilder sen EM-Kvalen.



   
   

Kommentarer
Postat av: walli

Såg wille på maxi idag... I WANNA PUFF PUFF!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback