Ett år äldre och klokare då?

Jag gillar inte de här med att fylla år! Inte nog med att det är en hel dag om året, när man har skilda föräldrar och en himlans massa vänner ska man ju helst göra det fyra dagar i rad. En dag är mer än nog.
I lördags hade jag fest (vilket jag kommer återkomma till i kommande inlägg), igår mammas släkt, imorgon pappas släkt och nu sitter jag och väntar på mina vänner.
Jag vill inte verka oförskämd på något sett men kanske inte födelsedagar är för alla? Därför ber jag er, snälla, när ni köper nya almanackor för år 2010, ryck ut, stryk eller på annat sätt förinta sjätte april!

Någon som vill rymma med mig i helgen?




Bjuder på en bild från helgens bravader
så alla får se min fina hatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart skall vi rymma?

2009-04-07 @ 16:12:28
Postat av: Erika

Vart som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback