Vart tog Jennie vägen?

Eftersom Jennie antog min utmaning så satt vi uppe och snacka över internet halva natten. Men helt plötsligt var Jennie borta.
Jag gick och lade mig i sängen och skulle fortsätta titta men somnade vid tretiden. Jag tror Jennie redan sov då, så jag ser mig själv som vinnaren!!
Vaknade sedan till att TV:n var på när det var "Vakna med the Voice", då sa de att Obama hade vunnit så då stängde jag av TV:n och lade mig och sov till kl 12.
Jag tyckte ändå att det var en stark insatts av mig att orka enda till 03.00. Hahaha

"I like Ike, You like Ike, Everybody likes Ike!"

Kommentarer
Postat av: jenn

HAHAH JAG VANN ! datorn la av, faktsikt! men ja la mig och tittade, och jag vet att jag somnade efter 3 slaget. för senast ja tittade på klockan innan ja sov så va kl några minuter över tre:D så jävla gött!!! ja vaknade också till vakna med the voice..

GRATTIS JENNIE

2008-11-05 @ 22:54:10
Postat av: Erika

De är min lek så jag vann!!!

Postat av: jens

in your dreams my dear

2008-11-06 @ 17:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback