My long lost..

Dejtade Julia idag. Det var huuuur länge sen som helst, så det var verkligen superkul. Träffa henne någon dag efter studenten sist, vilket betyder att jag inte sett henne på minst fem månader.
Vi hade det supermys. Mötte upp henne på Konsum eftersom hon aldrig varit hos mig i nya lägenheten förut.
Gick upp till mig och titta på lägenheten. Efter det gick vi till Ica för att handla till Julias mamma och jag köpte Goldte som har varit slut i säkert två dagar här hemma.
Vi gick tillbaka hem till mig och bytte om till mjukiskläder och gå-ut-och-gå-skor och gick en walk runt Nobel och stan. Riktigt skönt var det och självklart ingick det SKITSNACK, SKITSNACK, SKITSNACK!
Kom tillbaka hem till mig och Julia gjorde iordning mat till sig som hon hade med. Sen så var det dags för vårat stora intresse: DRICKA TE! och självklart blev det SKITSNACK, SKITSNACK, SKITSNACK!
Sen vid nio kom Julias mamma och hämta henne.

Men, bruden, de var verkligen för länge sen och vi måste nog ändra på detta nu.

Hoppas att jag hinner åka förbi hemma hos Julia någon gång i veckan och titta på hennes hundvalpar. Har sett kort på dem och de är hur goa som helst.

DESSUTOM FYLLER JU JULIA 19 ÅR IMORGON, så:        
ja, må hon leva..


Kommentarer
Postat av: Julia

Postat av: Julia

Tack älskade vän! Sååå mysigt att ses :) Och tack för fint inlägg och gratulationer!

2008-11-18 @ 22:50:36
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Erika

Gumman, det var det verkligen. Så länge sen.

Grattis i förskott igen och hoppas inte jag glömmer dig imorn..

2008-11-18 @ 23:21:01
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback