Lycka

När jag var på väg till Sanna i lördags tog jag ut trehundra kronor.
Sen visste jag att jag inte använt alla pengar på statt utan högst tvåhundra. Var ganska sur i söndags när jag trodde jag supit bort mina pengar.
Sen idag när jag var på väg från jobbet stoppade jag ner händerna i fickan på jackan OCH HITTADE 155 KRONOR OCH EN ANNONS DÄR JAG FÅR BILLIGARE HAMBURAGARE PÅ MAX! Vad glad jag blev.

När jag ändå skriver om helgen kan jag ju nämna att den var lyckad. Satt ett gäng brudar och lyssnade på gamla låtar innan statt. Sannas pojkvän hade sina polare hemma med men de satt först i ett annat rum, undrar vad de tyckte när vi lyssna på Barbie Girl och Macarena. Haha.


Emelie och jag


Kusin och jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

men glöm inte bort emelies skumma granne oxå. haha! :)

2008-11-11 @ 12:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback