Hur tänker folk?

Vem i helvetet gör så här? Det äcklar mig som fan!


Sitter och tittar på Insider på TV3 och jag skojar inte när jag säger att både tårarna rinner samtidigt som jag på riktigt har haft kvällningar.
Handlar om djur som blir misshandlade av sadister som bl.a. skär dem, t.ex. en ägare hade hittat sin ponny en morgon och den hade inte betett sig som den brukar. Den hade stått i ett hörn och skakat och svettats något grymt. De ringde veterinären och åkte in till djursjukhuset. Det visade sig att hela ponnyn var sönderskuren inuti.

Andra hästar hade även blivit skurna och fått bl.a. fått stockar och liknade saker uppkörda i analen.  De berättar även om att de var någon som varit inne och haft sex med höns.


En man som står åtalad för den första hästen säger att någon tagit hans använda kondom (han använder dem när han har sex ensam) och stoppat hans sperma i hästen. Jasså? Han påstår även att detta kommer bli tredje gången han kommer bli dömd på felaktiga grunder (två gånger för misshandel).


Det som gör ondast i hela de här historierna för mig är att folk gör detta för att de blir sexuellt upphetsade av. Vad tänker dessa människor med?

De här är lätt bland det äckligaste som finns! Fy fan, vem förgriper sig på djur?


En ägare sa att hon skulle åka och köpa vapen fall han skulle komma tillbaka och skjuta honom, men då hade någon sagt till henne att då kommer de vara hon som åker fast. Då hade hon svarat:


"Kom och hälsa på mig i fängelset, jag ler från ena örat till det andra, bara jag får tag på den här!"


Fy i helvete vad rätt hon har i det.


Förbjud tidelag NU!


Kommentarer
Postat av: jens

fyfan va hemskt, jävla vider!

2008-11-13 @ 15:14:42
Postat av: Erika

Men skoja inte..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback