Frukost, Stan och Blod

Igår bestämde jag och Anna att vi skulle äta frukost ihop ett gäng imorse. Vi sa att alla skulle komma till Anna kl.11, men Catte, som kom först av de andra, kom 11.40. Haha, så är det alltid med oss. Frukost kl 12, alltså. Det var jag, Anna, Catte, Chair, Blirren och Murra. Mysigt och gott.
Efter frukosten skulle jag ner på stan och köpa lite grejer. Chair och Blirren hängde också med.
Jag skulle in på Knopp och köpa en grej till håret som Erica har tipsat om, men när jag ska betala upptäcker jag att jag har glöm plåmboken hemma. Så vi går ut ur butiken, då börjar Blirren blöda näsblod, mitt på stan.
Vi går hem till mig och hämtar plåmboken och tar BILEN tillbaka till stan. Jag köper den där grejen till håret och sen köper jag även en julstjärna till mitt vardagsrums fönster och julgardiner till köket.
Jag och Chair springer runt på stan en stund och sedan åker vi hem, jag hem till mig, Jenny hem till Tina och Blirren hem till Murra.

Sitter hemma en stund men kl 17.30 skulle jag vara på lassarettet och ge blod.
Eftersom jag är livrädd för nålar hade jag tjatat på alla att följa med mig dit och tillslut gav Jenny upp och följde med.
Vi åkte ner till Lassarettet, men tror ni Jenny kunde följa med in eller? Neej! Men jag gick in, modig som jag är, och som tur vad var Ida också och lämna blod, så jag la mig bredvid henne. Då hade jag någon att tala med under tiden.
Allt gick ialla fall bra och efteråt körde jag hem Jenny så hon fick hämta grejer, sen åkte vi hem, eller jag till mig och hon till Tina. Tack att du följde med, Chair!!

Imorgon ska vi ju även hem till Tina och fika allihoppa eftersom JENNY ÄNTLIGEN FYLLER ÅR IMORGON! Grattis! =)

Och nu har jag en flera dagars gammal disk i köken, top notch! Not..

Kommentarer
Postat av: jens

kan du inte få min syster att flytta?:(

2008-11-25 @ 22:43:10
Postat av: walli

Svar: Jaa eller hur! kan inte du styra upp lite tallinn då du var ju så bra sist ;)

Postat av: Erika

Jens: Tror du inte jag försökt eller?

2008-11-26 @ 15:27:18
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Erika

Wall: Jo jag snackar med dem ikväll!

2008-11-26 @ 15:27:53
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Malin E

Hej Erijkaaa! kan vi inte få se lite bilder från ditt nya place? är very nyfiken:D puss

2008-12-01 @ 16:42:52
Postat av: Erika

Malin: Jodå det är på gång, ska bara få med mig mammas kamera hem! ;D

2008-12-01 @ 18:54:31
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback