Bad Girl..

I know, I'm bad! Jag har inte uppdaterat min blogg på kalaslänge ju.. Men för att sammanfatta den tiden som har varit:

Jul- Bra
Nyår- Bra
Resten av tiden- Bra

Ikväll blir de softisch med några brudar, typ Jess, Emelie och Lisa Blondini. Inget party eller nått. Det är faan gött med en vit helg, haha. Typ TV eller nått.. Wanna join? Just call..
Igår kollade jag och Lisa på film. Eller, jag kollade på film och Lisa låg under en filt och frågade vad som hände. Haha. Sen så kollade vi ju på let's dance också. KARL-PETTER, MUMS! haha..

Dessutom har jag kommit på de mest töntiga man kan göra. Komentera någon och sen inte våga stå för de! Jag vet det eftersom både jag och Emelie har fått nya vänner!

Neej nu blir det nog att dra ett OC-avsnitt innan det kommer folk. Lisa har ju alla säsonger så nu har jag lånat första, och ner jag är klar med den så blir det att låna andra, etc...


Vi på nyår

Kommentarer
Postat av: emelie

haha ny kommentar på eh-inlägget ;)

Postat av: Erika

haha.. såg de.. ;P

2008-01-14 @ 16:39:13
URL: http://erijka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback