Lindesberg-Sävehof

Igår åkte jag iväg med mina gamla handbolls tjejer till Örebro och tittade på Lindesberg-Sävehof. Självklart höll vi på Säve. De vann ju självklart och redan innan matchen var väl det ganska klart. Lindesberg höll dock upp riktigt bra.
Sen så var ju självklart min kära syster med och de kvittar ju vem hon är med så lyckas hon ju ändå göra bort sig. Denna gång var det tillsammans med Madde Hammarbäck:
Tjejerna sitter och tittar i spelprogrammet och har sett att, som dom tror, nummer fyra se bra ut. Då kollar jag och Jessica i häftet om nummer fyra verkligen ser bra ut. Det gör han ju inte utan de var ju faktiskt nummer sju som såg bra ut.
Jennifer och Madde: VART PÅ PLANEN ÄR NUMMER SJU? HAN ÄR JU SÅ SNYGG, VAR ÄR SJUAN.
Sjuan var inte med och spelade utan sitter ca 30 cm framför dem och tittar på matchen. Way to go, girls. Lätt att han hörde!

Haha, men de var jättekul och bra match också.



"Han och en påse chips en fredags kväll... de hade jag till och med tacka nej till jobb för!"

Kommentarer
Postat av: jennifeeeeeeer

men hur kunde vi veta att han satt där ;o ? hahahah

2008-12-15 @ 18:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback