Ho Ho Ho, kära grannar!

Jag är på så himla bra humör! Helt otroligt! det är gött, Gött, GÖTT!

Jag har just varit och tomta för mina grannar på Dahlgrensväg, eller inte hos Murra för hon var inte hemma.
Först gick jag till Anna och Kalle och lämna en julklapp och sedan hem till Tina och lämnade en julklapp till Jenny och Tina.
Nu ska jag slå in massa julklappar eftersom det är julafton imorgon, även om det inte känns så. Sen ska jag vidare hem till mamma och äta skinkmackor.


Just det, Tomten: Jag vet att jag är sent ute, men en digitalkamera skulle sitta fint!

Kommentarer
Postat av: anna

TACK så jätte mycket erika!! SUPER gulligt!!

God Jul och hälsa familjen <3<3

Postat av: Erika

Det var så lite så.. =) bara roligt.

Tack det samma och hälsa Kalle och alla du med, så ses vi den 25e!

2008-12-23 @ 17:27:47
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback