Cause I'm just a teenage dirtbag, baby

Haha, vi lyssnade på den låten på väg hem från Tjörn idag. Den är verkligen så himla skön!





Eftersom jag sitter här med en inpackning i håret (ni som läste det tidigare inlägget förstår kanske varför) som ska vara i håret i 20 min kan jag ju passa på att berätta om helgen också.

I fredags åkte jag, Jess och Erika västerut, nämligen till Alec och Teo på Tjörn. Teo fyllde ju år igår och klart att han skulle firas.

Fredagen blev ganska lugn. Vi spelade guitar hero som Teo fick i förtidig födelsedagspresent. Jag måste ju även skryta om hur säker jag var på det alltså och ni som var med säger inget annat!

I lördags skulle Alec och Teo in till Gbg. Alec skulle jobba hela dagen och Teo med, tror jag. Vi andra tre tänkte också åka dit men mitt hår blev ett heldagsprojekt. Vi stannade istället hemma hos Teo hela dagen, utom de två gångerna vi var och köpte hårfärg och godis på ICA.  Och vad tror ni vi gjorde hos Teo då? SPELADE GUITAR HERO! Haha, hela dagen gjorde vi verkligen det.

Sen blev det att göra sig i ordning till fest och Alec, Teo och en drös med folk kom hem.

Vi åkte till Teos pappa och började dricka.

Lyckad kväll blev det på många, många sätt. Är dock glad att jag missade när Jocke, Fidde och Henke sitter och suger på varandras tår!


Sen blev det söndag och Teos födelsedag. Hm, alla på topp? Nej, faktiskt inte.

Hela dagen blir lugn. Några släktingar till Teo kommer och fikar och så, sen på kvällen blev det spela spel, titta på en dokumentärfilm, för att avsluta med YRROL.


Idag vaknade jag med Jess och Erika på en uppblåsbar säng utan luft i. Inte så skönt faktiskt. Mådde heller inte så bra när jag vaknade. Trodde jag var på väg och bli sjuk och kunde inte äta.

Men vi åkte i alla fall hem och på vägen hem lyssnade vi på en hel del gamla godingar, bl.a. Teenage Dirtbag.


Nu ska jag gå och skölja ur mitt hår sedan ska jag titta på film, för det har jag blivit tillsagd att göra idag. Så jag har varit och lånat Dirty Dancing av Tina, så jag ska koka te, ta mitt täcke, bädda ner mig i soffan och ha underbart.


God Natt, Världen!


Kommentarer
Postat av: Tjörnbo

Jag är glad att jag missade tåsugandet jag också:)

2008-12-23 @ 11:05:07
Postat av: Erika

Hm, nått säger mig att du faktiskt var med bara det att du inte kommer ihåg det. Kan det vara så?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback