Till alla er som läste om min mamma i kurriren idag..

Alltså det här inlägget vill jag tillägna alla er som läste om min HD-morsa i Kurriren idag.
I tidningen stod det:

Marias döttrar, Jennifer 16 år och Erika 19 år har blivit så bitna att de gärna hänger med bak på morsans HD.

Vad min mamma hade sagt var att Jennifer gillade och åka med och då hade de frågat om hon hade fler barn och då sa hon att hon hade en 19 årig dotter som hette Erika.

Alltså, jag åker inte motorcykel med min mamma för det är lätt bland det tråkigaste som finns!

Tack för att jag fick reda ut det..

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahaha söt kuriren :)
och tackdu, jag hade sån himla tur haha! gött att ha det gjort så jag kan fixa skolan nu =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback