Trött...

Hm, idag har jag inte varit i skolan, eftersom jag som vanligt försov mig och vaknade med huvudvärk insåg ganska snart att jag inte skulle orka ta mig upp. Istället blev det en sjukanmälning. Men imorn är det skola igen.

Helgen som kommer då..
Fredag blir det utgång med Carro och Ida. Det ska bli riktigt kul. Då blir det Markoolio som aldrig förr. Haha..
Lördag och söndag blir det att jobba från 8 till 19.. Dessutom har vi fått nya kläder till jobbet så vi kommer vara mycket snyggare än förut.. Haha. Jobbade även kväll igår. Tur att jag inte var ensam utan att Camilla var med.. Ganska så krävande gäng, om man säger så..

Satt och tittade lite i boken vi fick av Tinas mormor Ulla där hon har skrivit om allt vi var med om i USA. Shit vad kul vi hade.. vissa grejer blir verkligen: Ja, just det! när man läser. Saker som man inte tänker på när man tänker tillbaka på resan. Typ när vi gick på Fischerman´s worf och skulle köpa dricka. Vi blev hänvisade till en liten gränd bakom allt. Haha.. Det var kul..

Verkar också som det blir Rom med klassen i vår. Snacka kul det skulle vara. Men vi hittar inget bra boende, så vi får se vad det blir.

Annars har jag nog för första gången i mitt liv ingenting förutom jobb inplanerat.. Inget annat ska jag göra. Men nått måste hända annars kommer jag att bli galen av rastlöshet. Tur att det är lov snart. Hoppas på att det blir Gustavsvik då. Alec och Teo kommer hem och jag tror de var lite sugen på det med. Men av erfarenhet vet jag att man inte ska åka dit på lov, då de brukar vara 100 meter lång kö.. Menmen. Vi överlever nog i så fall.

Menmen.. Imorgon ska vi ha kul som bara den, och jag ska faan inte ha dåligt samvete för någonting! men det sa jag ju sist också..

Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback