Har legat hemma heeeela dagen..

Jaa.. Igår fick jag huvudvärk när jag var i skolan så jag gick hem, sen så var jag hemma idag med.. Så idag har jag inte gjort mycket för världen. Men imorn blir det skola igen. Har bara två lektioner imorn, typ Religon och Fritidsturism. Engelskan är inställd.. =) Sen så ska vi gå på rättegångar med skolan imorn. ska typ skriva referat på dom. Dessutom ska vi ju testa studentmössorna imorn. Snacka kul.. Inget jag längtar för det!!!
Efter skolan blir de till Boda och jobba.. Ska även jobba lördag och lite på lovet med tror jag..
Just de! LOOOOOOOV!! =D på fredag börjar lovet.. Vad blir det på lovet då? Hm, inget planerat än men jag hoppas iaf på Gustavsvik med Alec och Teo.

Ska snart ner och träna tjejerna. Då har jag ju ialla fall gjort något med den här dagen. Ska med dem och spela match på söndag oxå.

Det känns så konstigt att jag inte har nått planerat. Det brukar jag alltid ha.
Hm..

Erika

Kommentarer
Postat av: emelie

GAH vi fick inte ens komma in på rättegången


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback