Hej hej, hemskt mycket hej..

FÖÖÖÖÖRKYYYYLD! Fattar inte, så fort de blir minsta kallt ute blir jag på en gång snuvig och börja nysa.. Så nu var de dax igen.. Och det värsta är att jag vet att de inte kommer gå över förens i vår.. Eller de brukar vara så.

Lov förra veckan då. Spenderade så gott som hela vecka till att jobba på Boda Borg. Helt sjukt mycket folk. Jätteroligt.
Och de två dagarna i veckan jag inte jobbade sysselsatte jag med annat: Onsdag blev de en synkontroll som relaterade till att jag fick reda på att jag var blind. Inte riktigt kanske.. Ska ner och beställa nya glasögon imorn iaf. Har bestämt mig för ett par nu.
Lördagen blev det Gustavsvik med Alec, Syrran, Linnéa, Teo och Zafer. Jättekul i början när de inte var så mycket folk, men sen efter lunch blev det outhärdigt när det  var kö till alla attraktioner där inne. Så vi tog vårt pick och pack och begav oss till Marieberg, dock köpte jag inget där. Det var faktiskt bara Teo och Zafer som shoppade, detta trotts att jag hitta ett par skor som jag ville ha (men jag antar att det bara kommer gå några dagar till innan jag åker in till örebro och köper dom).

Ja, ni. Har fortfarande ingenting planerat för framtiden. Helt sjukt.
Dessutom har Jessica, en av mina bästa kompisar, svikit mig! Eller ja, kanske inte.. Men hon fattar iaf. Och tack vare henne är jag just nu ensamare än någonsin (det är lättare att skylla på någon annan).
Dessutom tror jag att även Emelie har saker och berätta, vilket hon inte heller har gjort!
Vilka vänner!

Neej Nu är det slut!

L♥ve / E

  
Eftersom jag inte har något bättre att lägga ut bilder på
så får det bli på ELITEN!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha älskling :D jag har faktiskt lite att berätta, speciellt det att jag kommer nog bli dödad av paulina fast det är luuuugnt! men det är inga direkt värsta grejjerna som hänt jämfört med jessicas nyheter ;)

2007-11-05 @ 21:10:01
Postat av: emelie

haha ja men det vet du ;D men hörruuu, ta bort mitt förra inlägg så inte hon den där ser vad jag skrivit! vill faktiskt inte åka på stryk för flera saker :D

2007-11-06 @ 19:25:44
Postat av: emelie

haha du är inte direkt bra på att uppdatera här

2007-11-10 @ 22:11:36
Postat av: emelie

BLOGGA ERIKA! det är därför du har en blogg

Postat av: Julia

tack själv gums :)

2007-11-26 @ 10:44:43
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback