Fuck of and die!

Jaa.. Igår var jag på ett strålande humör, men nu...

FUCK THIS SHIT!
Jag orkar inte. Just nu blir nog ingenting som jag vill. Jag undrade ju igår hur länge the happy feeling skulle hålla i sig. Nu vet jag svaret: Den är över!
Framtiden blir nog plugg, plugg, plugg.. Ingenting jag är van med.
Magaluf är inställt för att den dag vi ska betala hoppas så gott som alla av.
Åh, de är nog dax för mig att gå och gräva ner mig någonstans.

Hoppas på att bättre tider är på gång och så länge får jag använda mitt favoritcitat i hela världen:

WELCOME TO THE REAL WORL. IT'S SUCKS! YOU'RE GONNA LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha en jäkla tur att jag inte är ensam om det då :)

Postat av: Julia

gumman då, allt kommer att lösa sig...

2007-12-01 @ 11:15:08
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback