23 Juni

Idag är det 23 juni igen. Vad gjorde jag för ett år sen idag (fast då var det fredag och midsommar)? Då satt jag i ett flygplan på väg till San Francisco. Shit, kan inte fatta att det redan har gått ett helt jävla år. Det här året är nog det som har gått snabbast av alla. Inte bara för USA-resan utan över huvud taget. Ett år! Men ändå så har det inte hänt så mycket på detta år. USA, fyllt 18. Vad mer? Inte mycket.

Men idag är det alltså ett år sedan vi landade på San Francisco Airport. Då visste vi att vi hade mycket att se fram emot, men vi visste inte att det skulle bli den bästa resan någonsin, typ. Det blev nog så mycket bättre än vad vi någonsin kunde tror. Shit, vad kul vi hade. Alcatraz, ChinaTown, Marinworld, Lake Tahoe, Sant Cruz och allt allt annat!
image18
Jag och Tina vid Golden Gatebron

Men i alla fall.
Har inte uppdatera på ett tag om vad som har hänt. Men de är nog inte så mycket som har hänt ändå. Skolavslutningen - Fest. Grillade hos Chair.
Igår på Midsommar - Fest. Dög väl.. Hitta ju ingen fest men det blev tillbaka till Therre där vi var från början. Tack för igår, Therre ;).. och Tack till alla som var med igår. Ja, och tack till alla som var med hos Chair med.. ;) Och jag kom till och med hem från Kga igår. Efter mycket.. Haha.
Har campat med jobbet oxå. Det var kul, men snacka knottbett jag har.

Neej men de var väl det som har hänt typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback