Projektorn..

Hm. Jag och Julia ska träna för det där ikväll, så Julia försöker koppla in projektorn. Och hur går de då?. Tror att Jenny försöker hjälpa till med men hon sitter nog mest på golvet och glor. Stark hjälp, Jenny! Vi andra då, vi sitter på internet och gör allt för att slippa hjälpa till att koppla. Vi har kommit undan jättebra, faktiskt.
Jag, Anna och Jenny gick till Melkers igår. Där jag kom på att jag ska skriva en bok som heter "Dumma citat av Jenny Sjögren". Vi har ju några redan som kan stå med. Igår till exempel kläcker Jenny ur sig på Melkers:
- Kan blinda se?..
Sen började hon snacka om någon film där det var någon blind som visste vad alla gjorde utan och se. Men du är smart du, Jenny!
Nu hämtade de en annan lärare för att koppla in projektorn.
Julia och jag satt och snacka igår. Kanske ingen annan behöver höra. Haha.. Vi är alltid så trevliga.. (A)

Neej men nu måste de få igång det här så vi får träna.. Annars så känns ju kvällen rätt körd!

Kommentarer
Postat av: Julia

no one knows ;) vi äger smeds ;D

2007-01-16 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback