Min bok!


Boken jag ska skriva heter "Dumma citat av Jenny Sjögren!" Ett smakprov?
  • Växer bannaner på trän?
  • Kan blinda se?
  • Heter det sjömansbiff för att sjörövarna åt det? Finns den Sjörövare? (Hon får förklaringen att det finns en typ av sjörövare som plundrar båtar men inte som åker runt med kanoner i träskäpp). - Jaha, jag trodde det fanns sånna med lapp för ögat.
  • Chips är ialla fall gjort av potatis. (Efter en diskution om pommes frits)
  • Igår gjorde jag faktiskt en saft!


Hon är ju inte den klarast lysande stjärnan, men det är det som förgyller vår vardag.. ;D

Jenny

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, söt hon e ... en blondin fångad i en mörkhårig/rödhårigs kropp ;D

2007-01-17 @ 22:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback