Helgen

Lite om vad som har hänt i helgen då:

FREDAG: Åkte pulka med Jenny och Tina. De var kul, men de var ännu roligare och kasta snö på Jenny.. Haha.. Gick sen och åt pizza.. Eller jag åt hamburgare.. Sen gick vi hem till mig och tittade på film. Jessica kom oxå. Vi kollade på american pie 5.. Jag och Jessi hade redan sätt den, men den är så sjukt rolig..

LÖRDAG: Åker ner till Valla först för att titta på P95's match. Blev att jag hoppa in och hjälpte Dick att chotcha den. De vann inte men höll upp bra!
Sen efter den hade mina tjejer match mot de som ligger 2a i serien och höll upp jättebra. Matchen slutade 13-7 till Kil men ändå.. De var jätteduktiga!
Stannade efter den matchen och kollade på P95's sista match. De vann den, så de var kul. Fick reda på att min match dagen efter var inställd.

Söndag: Åkte ner till herrmatchen och tittade på den.. Våra herrar vann. Efter den matchen så hade A-laget match, alltså damer. De vann med.
Efter den matchen åkte jag och Jenny och köpte hårfärg och åkte hem och färga.
När vi håller på att färga kom min syster och sa att jag hade missat ett möte i handbollen. Kom på då att jag skulle på möte efter den sista match. Syrran säger oxå att mitt lag har lagts ner. Alltså U-laget, för att vi är för lite folk. Så nu blir det inga mer matcher för mig den här sesongen. Så synd är det och så dålig stil. Men A-laget är kvar iaf, så de kommer ha matcher. Kul för oss andra.

Menmen.. Till nått kul nu!
Tina skulle tävla med mig och Jenny vem som kunde komma upp snabbast på en snöhög när vi skulle åka pulka, så hon skriker; Sisten dit! och efter det så drar hon sig.. Jag och Jenny höll på att dö av skratt. Det var så himla kul!.

Mindre kul!
Förlorade tio kronor till Dick idag. Han sa: "Jag slår vad 10 kronor om att nr 2 kommer flyga landa över Tina någon gång den här matchen! Tina får alltid den största över sig!" Nummer 2 i andra laget var jättestor.. Och dum nog så tar jag vadet och Tina får 2an över sig!..

Nått kul!
Biljetterna är beställda till Alec nästa helg. Så kul kommer det att bli!..

Mindre kul!
Jenny och jag har färgat håret!

Nej men nu så ska jag gå och rikta all illska som jag har om laget mot nått annat!.. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback