Helgen!

Helgen då.. Fredagen åkte jag och Anna in till Kga och tog en fika... Blev hämtad av mamma sen och åkte hem. Tog det mest lugnt bara.. Anna, har du ringt nummret?.. I know you wants to!. ;D

Lördag skulle jag jobba på Boda Borg kl halv 2 och innan de skulle jag åka och handla inför kvällen med mamma.
Åkte in till Boda Borg och det var fullt med folk där. Men allt gick bra och så. Blev hämtad  halv 7 och då hade de kommit jättemycket snö.. Hallå, om de inte kommer någon snö förens i januari behöver det ju inte komma alls!
Åkte hem och skulle börja med maten.. Min syster som är den största stjärnan hade fått förtroendet att göra marängswich. DEN VAR RINNANDE! Hur kan man misslyckas?..
Alla kom och vi käkade och hade de mys.

 Helgen!Finns fler bilder på
http://www.erijkaa.bilddagboken.se !

Vi skulle sen sjunga kareoke.. Men vi kunde inte koppla inte maskinen, hur mycket än Tina kämpa.. Men vi fick fram texterna så det blev allsång! Annas tonartshöjningar i Sensuella Isabella måste bara komenteras! Haha..
Kamerna gick vilda hela kvällen och några riktigt snygga kort blev de.. Säger bara Ellinor!.. Haha!

Söndag var det att ge sig iväg kvart i 9 till Kristinehamn för match med F94! Första matchen förlorade vi med endast ett mål. Det var så oretvist!..Andra matchen gick mycket sämre, men vi kämpa.
Efter det vart de att skynda sig in till Karlskoga och Boda Borg. Jobbade söndag med. Kom hem runt 
halv 8.
Idag skulle jag ha pluggat naturkunskap till imorn, men jag somna och jag orkar verkligen inte göra det. Men de får bli lite senare. Det löser sig.

Neej nu blir det nått annat!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback