Första bloggen!

Japps Erika har skaffat en blogg. .
Ska jag skriva nu då... Whats coming up?
Hm.. Imorn ska jag ner och coatcha min F94 som har match. Efter det blir det att stressa in till Kga och skolan för att ha information för höstens blivande elever om Handels och då har ju Erika och Julia mest om Turism..
Vad händer mer?. Lysekil igen 2-4 februari förmodligen. Med Tina, Lisa och Jenny.. Sen hoppas jag på att min Jessi följer med oxå.. Sen på att vi får sova hos Alec.. Undrar om hon vet hur många vi är som kommer? Blir väl att fira Tina i Lysekil eftersom hon fyller 18 den 30... Sen får hon bil och skjutsar runt på mig tills jag fyller 18 på långfredan.. ;)
Kanske oxå att det blir tjejkväll hos mig på lördag. Beror på hur jag mår och om förkyldningen har släppt. Asså har den inte släppt blir de tjejkväll, har den släppt blir det match.
Sen på söndag har F94 match igen, så lördagen lär ju bli lugn iaf.. Men jag tar det ju alltid lungt då de lär ju inte vara någon fara.. (A).

Vad har hänt då senaste tiden:
Legat sjuk sen nyår. Har varit i skolan 2 dagar den här terminen. Stackars mig.
Nyår, firade till största delen med Jessi, Alec och Teo. Först åkte jag, Jessi och Tina in till Alec och Teo i Kga och käkade mat som Teo hade gjort.. Sen tittade Therre och Jenny in, men de tog med sig Tina och stack..
Stannade med Alec, Jessi och Teo och vid halv 12 drog vi oss ner mot torget där det var mycket fok. Sen blev kl 12. Allas klockor verkade gå olika för när den första börja skrika "Gott nytt år" var det ca 5 minuter kvar till den sista skrek det. Ialla fall träffade på lite roligt folk på torget iaf. Sen skulle jag och Jessi dra vidare med EmEm, Carro, Lisa C/O.. Vi gick en bra bit sen vände jag och Jess och gick tillbaka för vi skulle med bussen hem. Men de var ialla fall roligaste kvällen.

Menmen. Nu ska jag inte uppehålla mer.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback