Pizzakväll med F-94

Ja, Carro har tjatat på att vi ska äta pizza med laget sen sist vi gjorde de, så jag sa åt Carro att hon skulle styra upp det. Så i onsdags var det dags igen.
Jag, Jessica och Jennie tog med tjejerna till Empoli och fixade långbord. Sen var det dags att äta.

CAROLINE ANDERSSON, som alltid är den glupskaste, beställde en Niklas Special (Pizza med kebab och sallad, typ.) När hon hade ätit halva den sa hon att hon var mätt. Sen gick det inte ens en halv minut innan hon kollar in sig på Felicias stripstallrik. Carro frågar om hon får ta de sista stripsen (Det var typ hälften kvar) och det fick hon. Så hon börjar stoppa i sig av stripsen. Med munnen full av strips så frågar hon om det är säkert att Felicia inte ska ha mer.
Sen hade jag ätit färdigt och då var typ halva min snitzel kvar. Carro börjar snegla på snitzeln och säger:
-"Är du klar?"  
- "Ja, det är jag."
- "Så jag kan ta det sista?"
Sen när vi skulle gå därifrån och hade ställt ihop alla tallrikar så frågar de som jobbar där om flickorna vill ha klubba (Det här var andra gången de fick klubbor för lite tidigare hade de varit där och tiggt om att få.) Carro står med en klubba i mun och tittar på tallrikarna som står kvar och självklart kan hon inte hålla sig borta! Hon går fram till min tallrik och äter upp min sista gurka! FLICKA LILLA!

Michelle drog i alla fall stjärnkomentaren. Flickan är alltså liten, hon fyllde 10 i fredags och hon säger:
- Nu vibrerar det i mufflan på mig!
- Öh, jaha, Michelle, varför gör det de då?
- Men det gör det alltid om man snackar om sex och snoppar!
LILLA MICHELLE!

Men men. Mina stjärnor är dom och det kommer de alltid att vara; ALLIHOPPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback