Pannkakor!

Jag och Jenny lovade följa med Anna och klippa håret.. Innan de skulle vi hem till mig och göra pannkakor. Träffade Emelie på bussen så hon följde med också. Kom hem och strax kom vi på att pannkakor inte är vår starkaste sida! De fasnade i mitten på stekpannan. Haha.. När vi hade hållt på ett tag kom vi på att det var dax att börja äta om Anna skulle hinna till salongen. Vem skulle då grädda pannkakorna? Haha. Jo, min syster tog på sig det uppdraget. Så när jag Emelie Anna och Jenny äter pannkakor så servar syrran oss med nya! Thats whats baby-sisters are for!

Igår hade mina tjejer match. Det gick faktiskt riktigt bra! Alla utom en gjorde mål och det har inte hänt förut! Två matcher hade de och första ledde de till de var 2 minuter kvar och då tappade de på 2 snabba mål! Det var synd!

Ska jobba från 8 till 19 på Boda Borg på söndag så jag missar tjejernas match. Hm.. Men jag vet att de klara sig ändå.
Jobbade i söndags också. Fick ta hand om 4 barnkalas på samma gång. Typ 50 barn. Men det var allt kul, det med.

Snart lov. Gött det.
Sen efter lovet har vi massor med prov..

Nej men nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback