Lysekil!

Ett  bra tag sen jag senast skrev, känner  jag..

Vi åkte ju ner till Alec i fredags, jag, Tina (som för övrigt fyllde 18 den 30nde), Jenny och Lisa.
På tåget fick vi en ny kommentar till boken "dumma citat av Jenny Sjögren", så här lät de: Vi åkte förbi en kyrkogård med tåget och då säger stjärnarn: Stackars de döda att få ligga och lyssna på tåget hela dagarna!".. Hm. Jenny, Jenny, Jenny.
Blev lite stressat med en del tåg och så men fram kom vi.
Vi hade även sagt till Alec och Teo att vi ville  ha pannkakor när vi kom fram så de fick vi med.. Gott. När vi kom fram var Alec, Teo och Nattis där, så klart, och så var Julia och Elin där med.
Sen efter det så började vi göra oss iordning för utgång till kvällen.. Intog dusch, sminkade oss och fixa till allt. Sen kom Erica och Filippa oxå och vi körde typ Degerfors-rundan och höll igång. Sen gick jag, Alec, Nattis, Julia, Lisa, Erica och Filippa hem till Ericas pojkvän Ludde, där det var fest. Kan säga att Lisa är veckans idol och ska nu mera kallas för groupen... Haha.. Ska inte ta mer om de nu för att göra Lisa lugn... Kan även säga, ALEC OCH LISA, jag skrattar ihäl mig om Lisa får körtelfeber! 
Där blev det även allsång av Degerforsarna. (Jenny, Tina och Teo hade kommit då.) Det blev "Heja röda vita laget" och "vi kommer ifrån Degerfors".. När vi sjöng den sista så låg Tina hela tiden en värs före oss.
Sen hann kl bli 11 och vissa tyckte att det var dax att gå hem och sova (Med det menar jag att kl 11 följde Jenny med Tina hem och halv 12 följde Teo med Alec hem). Jag och Lisa drog med Julia, Erica och Filippa till nått disco men det blev inte av att vi gick in. Där utan för tappade jag och Lisa bort de andra så vi drog med några andra, men det var inte så lyckat så vi lyckades smita.
Vi hamnde hos Ludde igen, men Lisa skämdes så vi satt bara i trappuppgången.
Sen gick vi hem och åt nudlar. Då var kl 2.
Den natten lyckades Tina gå vilse i vardagsrummet!

Lördagen tog vi de mest lugnt. Nattis och Julia åkte bort så de var bara jag, Alec, Teo, Lisa, Tina och Jenny kvar. JAG VANN ÖVER ALEC OCH TEO PÅ TP!..
Sen till kvällen skulle vi hitta någonstans att gå, men de blev att vi stannade hemma och körde degerfors-rundan ist och efter det blev de twister.
Efter det hittade vi någonstans men när vi kom dit så var de typ 30 minuter kvar till festen var slut, och Jenny som var i full gång.. Haha.. Alec och Teo gick hem, Tina följde efter Jenny och Jag och Lisa gick och kollade typ efter folk, men sen gick vi hem.
När vi kom hem gjorde Teo pommes frits och banéssås åt oss.

Nästa dag blev det hemfärd. Men det var en mycket kul helg iaf.. Kolla Jennys bilddagbok för kort.. Sj0gren.

Imorgon blir de bowling.. Haha. Får se hur det går. Då ska turismbrudarna igång.
Efter det blir det pizza med mina F-94

Menmen.. Nu så, så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback