Jävla skit morgon!

Fy faan!
Först så har jag inte kunna sovit inatt för jag har fått tillbaka min jävla förkyldning, så jag hostar oavbrutet och halsen bara plågar mig. Kommer upp imorse lite för sent som vanligt! Börjar göra mig iordning och glömmer bort klockan. Då skickar jag ett SMS till Julia att hon ska hälsa till läraren vi har att jag kommer komma sent. Fortsätter göra mig iordning och när jag är klar ser jag att de bara är 5 min kvar till bussen går. Så då får jag springa ner till bussen, och det är ju de bästa man kan göra när man är förkyld. I farten upptäcker jag att jag glömt vantarna, ännu bättre att göra när man är förkyld. Jag kommer til bussen precis när bussen kommer så jag går på och sätter mig. Då har jag även fått jordens huvudvärk. Bussen jag hoppade på gick inte till torget utan jag fick gå från busstationen. Kommer till skolan förkyld, med huvudvärk och utan vantar. Springer ner till salen och där är de låst. Vart är alla?!.. Ringer runt till typ halva turistklassen (har turism på tisdagsmorgon) men ingen svarar. Springer och kollar i de andra salarna där de kan vara men hitter ingen, så jag går in på lärarrummet. Där sitter läraren vi ska ha och hon berättar att de inte var någon där när lektionen skulle börja. Så de betyder att de bara är jag här till den här lektionen! Och inte nog med de; på idrotten som vi har efter den här lektionen så ska turismerna för sig och handel för sig komma på en dans som de ska visa upp för den andra gruppen. De är bara det att de är sista lektionen och hälften kan inte dansen, jag kan inte dansen. Så det är ju oxå lite kört!



Men ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Julia

Fillåt, men ja va ju faktiskt sjuk :/

2007-03-01 @ 13:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback