Svammel, Svammel!!

Jag bara går och väntar på att få inbjudan till det där bröllopet 19 juni men verkar som min inbjudan har kommit bort på vägen. Så mycket skatt jag har betalat de senaste åren så lär jag ju bli bjuden!

 

Idag försökte jag få Stefan att köpa en cheva-van så jag och Jess har något att campa i, i sommar. Det gick nästan! Men den han tänkte ringa på var man tvungen att maila och då skulle inte Stefan få åka och titta på den NU!

Okej, nu lät det som jag var jättebortskämd och behöver bara be om en bil och få det, men så är det verkligen inte. Stefan äääääälskar vanar och nu skulle jag också ha användning för den, tror bara han blir glad om någon mer vill ha en sådan.

 

På onsdag är jag ledig och då ska jag och mamma till Örebro och shoppa.

Måsten jag behöver:

- En ny BH

- Ett par svarta jeans eftersom mina blev sabbade i gräddfilsincidenten.

- En bikini som får mig att se brun ut och dessutom trollar bort blindtarmsärr.

 

Idag har jag gått runt och haft The Offsprings låt ”Why Don’t You Get A Job?” i huvudet.

Jag och Sara har även försökt komma ihåg hur man dansar movesen till Spice Girls låt ”Stop”, vi kom dock inte ihåg hela och det kanske vi ska tacka för?

 

Min hals kliar sönder. Trodde den här jäkla halsflussen hade gått över men tydligen finns det lite kvar där nere i halsen.

 

Nu kanske ni bara tycker att jag svamlar och det gör jag faktiskt.

Nu kanske ni tycker att jag borde gå och lägga mig istället och det ska jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback