Spelkväll med galnaste brudarna.

Allt började med ett telefonsamtal med Tina:

 

Tina: Hallå!

Jag: Hallå?

Tina: Hallå?

Jag: Hallå!!

Tina: Ja, tja.

Jag: Hej, vad gör du?

Tina: Kokar soppa, har inte ätit något idag.

Jag: Jaha, blev det ingenting ikväll?

Tina: Jo, Blirren och Sophie kommer.

Jag: Jaha när kommer dom då?

Bägge skrattar

Tina: Jaaaadu, vi vet ju hur Splirren är men eftersom Sophie är med kanske det går lite snabbare... Det där var faan den dummaste frågan idag!!

Jag: Jajo jag kom på det. Men ska jag komma bort en stund eller?
Tina: Ja, gör det.

Jag: Ja men det blir inte länge eftersom jag ska upp och jobba imorgon, kanske en halvtimme, timme.

Bägge skrattar

 

Det som är så grymt kul med det här är två saker jag säger:

Sak ett: När kommer Blirren? Man vet aldrig när Blirren kommer!
Sak två: Det blir inte länge! Jag stannar alltid länge! Idag stannade jag bara till 23.30!

 

Gick sedan bort till Tina och där var även Jenny, Blirren och Sophie. Vi spelade ”Alias” (förklara saker med andra ord) tills vi höll på att bryta ihop.
Blirren var verkligen stjärnan i det helt, det skreks, gestikulerades och det ena med det anda.

Här kommer några godbitar ur det hela:

 

Sophie: Men strumpbyxor, är inte det sånna här långkalsonger med blommor på… typ?

 

Jenny: En mörk invandrare!

Sophie: Va? Afrika? AFRIKAN!!

Jenny: Neej inte så mörk!

 

Sophie: Tar kor!

Erika: Tidelag!

 

Haha, det kanske bara är kul för jag är så grymt trött. Jag tar natten nu så jag orkar upp till Boda imorgon.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback