My sister's keeper!

Måste även berätta om filmen jag, Tina och Jenny hyrde igår: My sister’s keeper (Allt för min syster).

Har ni inte sett den så se den så fort som möjligt! Det är samma regissör som ”The Notebook” som är den film jag har gråtit mest till någonsin… fram tills igår.


”My sister’s keeper” handlar om en tjej som har blivit provrörsbefruktad för att vara donator till sin cancersjuka syster.

 

Jag satt och grät från början till slut och vid ett tillfälle halvskrek jag och fråga Jenny och Tina om de var helt känslokalla! Men som tur var började de också gråta tillslut.

När jag såg ”The Notebook” grät jag extremt konstigt, typ grät hysteriskt och det höll på till ca en halvtimme efter filmen var slut.

Igår slutade med att jag låg i Tinas soffa och kunde inte sluta gråta, jag gick hem och hade fortfarande inte sluta gråta, gick och la mig och kunde fortfarande inte sluta gråta! Alltså det var som om den jävla filmen hade öppnat en gate som inte kunde stängas igen, jag somnade gråtandes.

Har teorier på det: Antingen var filmen så otroligt bra, annars är jag bara väldigt ensam, haha.


Nej men alla måste se ”My sister’s keeper”






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback