Erika ♥ Vår på BodaBorg!

Oj oj oj, vilka vårkänslor BodaBorg bjöd på idag!

Dagen började som vanligt när jag kom till jobbet vid 13-tiden, inget märkvärdigt.

Men framåt kvällen blev det skolresesäsong på riktigt!

Det var så himla varmt så jag hade dörren öppen för första gången i år och solen lös utanför.

Satt i caféet och hade just startat ett jättebra gäng i Äventyrshuset när det kom en doft av grillat!

En skolresa stod ute i solen och grilla hamburgare och korv och själva stekte de i solen.

Jag gick ut och snacka med föräldrarna som skulle dra igång en brännbollmatch efter maten.

Det var så himla härligt så nu känns det verkligen att nu är det vår och början till sommar! Ge mig ännu mer bra skolreseklasser, tack!

Dessutom hade de goda hamburgare men det kanske inte hör hit?

 

Sådär, ja. Nu har jag fått skriva av mig om årets första vårkänslor.

Har inte hunnit skriva någon om Möllefesten ännu, men det säger väl sig själv? Det var ju Möllefest!!
Alla bilder ligger på Facebook och min logg är inte låst så alla, även de jag inte är vän med, kan se mina bilder.


Imorgon ska jag ut och käka med världens bästa tjejgäng, nämligen mitt tjejgäng! Vet inte vart vi ska och heller inte vart kvällen kommer sluta. Tina tyckte att vi skulle gå på McDonalds så vi hade mer pengar kvar till alkohol under kvällen. De andra har sagt ”Jack” eller ”Strandkanten” även om jag höll med om att Tinas förslag var bättre!

 

Som avslutning bjuder jag på några Möllebilder! Och som sagt, resten finns på Facebook!

Tack för att ni lyssna, over and out!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback