Elgrill + Zafer = Inte okej!

Just ja, jag har ju glömt berätta om min kära vän Zafer.
Okej, han kommer nog bli sur eftersom jag berättar det här men vissa saker måste bara berättas!

Enligt honom är det inte kul, enligt mig är det grymt kul, enligt hans kompis försäkringsbolag är det inte kul, enligt er som läser det här kommer det vara grymt kul!

 

Zafer och hans kompisar grillar hemma hos en av Zafers kompisar. De har en sån här elgrill som man kan grilla inne under fläkten med. Helt plötsligt tar det eld i elgrillen och ser man eld tänker man ”vatten”... vilket Zafer gjorde!

Sa jag ”ELgrill”? Behövdes bara ny fläkt och nya skåpsluckor!

 

Eld + Vatten = Bra!

Eld + El + Vatten = Inte så bra!

 

Finns det något i det här som är ännu roligare är det Zafers kompisars totalmobbning på Zafer för det här på Facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback