Vad säger man?

Tror att det är ganska givet vad jag ska jobba med...
Gjorde på skoj ett test om vad jag ska välja för gymnasium (2år efter studenten) och vad jag ska jobba med.
Resultatet? 
Varsegod:

"Du blev: Globala Gry

Här har vi personen med koll på läget! Du tycker om att engagera dig och du drar dig inte för att vara den drivande kraften i projekt. Kanske kommer du att jobba som egen företagare eller varför inte utomlands? Du vill vara med där det händer och tål att kavla upp ärmarna och hugga i då det behövs. Om du tycker om marknadsföring och vill arbeta med service är Globala Gry profilen för dig!


Gymnasieprogram som passar dig:


Handels- och administrationsprog. (HP)
 

Handels- och administrationsprogrammet vänder sig till dig som vill arbeta inom handel och service, turism och resebranschen. Kärnan i gymnasieprogrammet är service och kunskap om den vara eller tjänst du säljer. Ekonomi, administration, företagande och affärsmässighet är viktiga begrepp under utbildningen som du i framtiden kommer att ha mycket nytta av.


Inriktning eller ämnesområde som passar dig:

* Event/Tursim/Resor (detta stod överst!)
* Marknadsföring
* Entrepriörskap
* Ledarskap
* Språk
* Internationella relationer
* Handel/Service/Administration"

Jag känner what else is new? Kommentarer på detta? Har inga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback