Tanak Tanak Tun

Ligger fortfarande hemma och är sjuk. Det är inte roligt. Det bästa med det är att jag inte missar För-VM, men de är ju slut idag och i finalen kl. 23 ikväll spelar Sverige1 mot Sverige2. De kanske känns lite oseriöst, men men, jag måste ju se det. Just nu spelar Egypten mot Kuwait.
Igår fick jag sms av Paath som ville komma hit och spela Super Mario, men jag orkade verkligen inte. De var synd ju, men vi får väl ta den någon annan dag.

Fick även sms av Jocke igår kväll. Det stod: Tanak Tanak Tun. Haha, de hade jag ju nästan glömt. De är illa.
Så detta är typ till Jocke, Tony, Teo och alla andra som faktiskt tycker det här är bra:


Kommentarer
Postat av: walli

Sten bra ju! Haha ^_^

Postat av: Erika

Walli: skojar du eller? Helsjukt ju.. ;D

2009-01-09 @ 17:17:15
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback