Sjuk..

Ligger i min soffa och är sjuk. Inte roligt. Vaknade imorse och undrade om jag verkligen skulle till jobbet idag. Har legat vaken hela natten, hörde när tidningen kom imorse. Men jag tog mig iväg och har gått och varit dålig typ hela dagen. Tror att jag kan skylla lördagen på att jag är sjuk.

Gick hem från statt vid två på natten. Skulle ju inte festa men så ringde Anna och sa att Kalle skulle ha fest så jag följde med, de var typ jag, Anna, Lina, Kalle och hans syskon.

På något sett blev jag ju ganska dragen och gick hem, som sagt, på natten. Anna hade tagit taxi för hon knappt kunnat gå från statt till Max för de var så kallt. Själv fatta jag inte att det var kallt utan gick två kilometer hem i -18 grader utan att ens tycka att det var kallt.

Så gick det ju som det gick.

Så igår gick jag fram och tillbaka från soffan till sängen hela dagen. Men de gjorde inget att vara sängliggande när de var handboll på TV. Det är ju för-VM nu och Sverige har ju två lag med. Så igår spela bägge lagen.

Så kom jag hem från jobbet idag och vill bara sova, då var det också handboll på TV:n, dock somnade jag ju i halvlek.

Så nu ligger jag fortfarande i soffan och mår usch. Ska nog förflytta mig till sängen snart.


Bjuder även på lite bilder som Lina tog i lördags:



   
   


Kommentarer
Postat av: walli

Men erika då, fylle hund :P

Postat av: Erika

Walli: Haha, kom det från dig?

2009-01-06 @ 13:34:11
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback