Men gott nytt år, då.

Just nu känner jag FUCK 2009!

Mitt år började ju inte allt för bra.

Hade en omröstning om jag skulle stanna hemma i Karlskoga eller åka till Göteborg på nyår. Jag visste redan innan att jag skulle ha det roligare hemma.

Dagen började bra. Jag, Alec, Teo, Tony och Jocke gick ut och åt kinamat och hade trevligt innan vi gick till Teos pappas butik och gjorde oss iordning för fest. Sen åkte vi ut till Torslanda och börja festa. Hm, jag blev ju såklart mobboffer där, men de är smällar man får ta.

Vid halv 10 kände att den här kvällen inte kommer sluta väl, vilket den inte gjorde heller. Jag var inte ens full och känner så, då är det illa. En halvtimme senare stod jag och sminka om mig. Hm, hm, hm.. Då berättade jag typ för alla att jag önskar att jag var i Bråten. Haha, saknade ju mina fnask!
Nej, tänkte jag, nu ska jag fan ha kul. Så jag och ett gäng börjar dansa och jag har verkligen kul. Så blev klockan 12 och jag hade blivit lovad att få fyra av raketerna, de var ett av kraven för att jag skulle komma. Så jag fyra av de första raketerna och sen fick jag ett glas champagne och går upp på altanen för att titta på resten av raketerna med alla andra. Står och snackar med en tjej, fortfarande nykter, och då halkar jag och häller hela mitt glas över tjejen. Då pallade jag inte utan bröt ihop igen.

Så, eftersom Teo var jättefull och Alec var sjuk och körduglig, åker jag, Alec och Teo tillbaka till butiken och lägger oss vid klockan halv 2.


Gott nytt år? Jag vet inte, men jag borde inte ha ändrat mina planer från första början.

Men som jag blev tillsagd när vi skulle åka och jag tyckte att 2009 var det värsta året någonsin: Erika, nu kan det bara bli bättre!

Vi hoppas det.


Gott nytt år, allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback