Hallå Värden, whats up 2day?

Ett tag sen nu, men jag har bra anledning till att inte blogga: DET ÄR JU FÖR FAAN HANDBOLLS VM! och tack vare matchen igår tror jag lätt på Semifinal! I'm Lovin' it!
Är bara ledsen att jag måste jobba när det är match imorn, men som tur är är det inte Kroatienmatchen utan Kuwait.
Idag åt jag lunch på stan med pappa. Kinabuffé sitter ju aldrig fel. Nu ska jag tillbaka ner på stan för min Ipod är fixad och uppdaterad. Det hade fasnat en sten i hörluruttaget, det kändes väldigt töntigt.
Förövrigt är det inte så mycket på gång denna veckan. Laddar som satan för Paris nästa söndag, det kommer bli nice.

Sen så laddar vi ju också för Kuwait imorgon och Kroatien på torsag!

Neej, men stan var det ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback