Mamma Mia! med mamma Mia och Mias mamma

Jag kom precis hem från bion med Mamma och Mormor. Vi tittade på Mamma Mia!.
Blev skitsugen på bio på jobbet förut och ringde och frågade om mamma ville med och de ville hon. Sen när hon skulle komma in till Karlskoga så ringde hon och sa att hon hade med en överraskning. Min första tanke då var att nu var syrran med, men som tur inte. De var ju mormor. Mycket bättre, har inte träffat henne på jättelänge.

Ialla fall... Mamma Mia! var super. Inspelad i sån vacker miljö i Grekland. Gillade den skitmycket, faktiskt.
Kan säga att jag både skratta och grät. Dock rekomenderar jag alla som ser den hemma att stänga av textningen så fort de kommer en låt. Tyckte det var så felöversatt lyrics att jag blev nästan irriterad. Men ABBA-låtarna var underbara och passa så bra in!
Och dessutom är det helt otroligt att Maryl Streep är nästan 60 år!!

Men men, se den!!


Kommentarer
Postat av: sofie

haha men du skrattar väl och gråter väl jätte lätt till alla filmer XD

2008-10-20 @ 14:50:23
Postat av: Erika

Ja men den här var jättefin ju.. Haha

Postat av: jennifeeeeeeeer

jag blir så jävla trött på dig!

du är fan jämt otrevlig mot mig!

2008-10-24 @ 23:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback