Gode TV-Gud, vad har du emot onsdagar?

Varför har tv-världen gett upp onsdagar? Alla verkar ha gett upp onsdagar. Det finns ingenting och se på TV på onsdagar. Om någon med TV-makt läser det här måste denne hjälpa mig med detta. Sverige kan inte ha det så här.


Igår hade jag problem med vilken kanal jag skulle välja och idag tror TV-människorna att jag ska sitta här och se på "Bonde söker fru" för att sedan slå över till "Efterlyst".  JAG FUNKAR INTE SÅ!!


Men jag har kommit på en ny grej att införa i TV-världen: Varför göra TV-tablån efter dagarna i veckan och inte efter vädret?

Alltså tänk så här, jag har jobbat hela dagen idag och det har spöregnat. Allt jag ville göra var bara att gå hem och slägga mig på soffan med en kopp te, men inte ville jag göra det till "Roomservice".  Så vore det inte bra om på regniga dagar visar TV:n typ massa program med Filip och Fredrik eller tjejfilmer och på de soliga fina dagarna kan de passa på att visa "Generation fett". Skulle inte det vara bättre?


TV-världen, BÖRJA SAMARBETA MED SMHI!!




Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha kul att ha dig tillbaka i bloggen erika!

du ska veta att greys anatomy går på onsdagar, det är såååååå bra! mmmm :)

Postat av: Erika

Haha, tack. Ska fan börja med det här på riktigt igen.. Eller försöka ialla fall.

Hm, jo jag vet men har ju tyvärr inte fasnat för den serien.. =/

2008-10-23 @ 23:04:55
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback