...

Ligger i min nya soffa i min nya lägenhet som jag har haft i snart en hel vecka. Haha..


Ska snart hoppa in i duschen och sedan gå till jobbet, kan ju faktiskt gå till jobbet nu. Sen får vi se om jag kanske skulle till Murra sen. Vi snacka om att kanske festa ikväll, få se om jag orkar. Slutar ju jobba vid 20.00. Sen så blir de väl fest hemma på lördag. Det ska bli roligt.


Just det:            Grattis Farmor på 71 års dagen och grattis Murra på 20 års dagen.


Var och firade Murra i måndags, hon bjöd på födelsedagsfika. Var kul att träffa alla tjejer. Det var jag, Murra, Tina, Chair, Catte, Blirren, Sophie, Wall, Anna och Sophies kille Dennis.

Sen igår var farmor och farfar här och tittade på lägenheten och på soffan jag fick av dem. Passade på att fira farmor och bjöd på fika eftersom jag inte kan åka dit idag.


Nej, nu måste jag duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback