Casa de Erika

Då bodde man ensam då..
Eller de har jag gjort i snart två veckor men eftersom jag är bäst i världen på att blogg har jag inte orkat gjort de förens nu.
Har skött mig riktigt bra faktiskt, haha.. Det finns lite disk ute i köket, men de är väl kanske inte hela världen.
Har fått en brödrost av Jessica också, så jag kommer klara mig fint. Men ska jag vara ärlig har jag inte testat den ännu, men den är fin i alla fall.
Idag efter jag slutade jobba så kände jag att jag inte orkade göra något, så jag ringde till mamma och fråga om hon ville bjuda på mat + en matlåda till imorgon. Klart att mamma ställer upp. Dessutom var jag tvungen att tvätta mina arbetströjor.

Dessutom när jag kom hem från jobbet idag hade de bytt namn på min dörr. Nu står det ju faktiskt "Erika Smeds".




Nice! ;D

Kommentarer
Postat av: Julia

KUL babe :)

Kommer hem onsdag till fredag, får se om vi hinner ses. annars tar vi de så fort ja kommer hem nästa gång, vilket inte skall dröja. Miss u !

Postat av: Erika

Tack vännen, synd att vi inte kunde ses i veckan..

2008-11-04 @ 18:14:39
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback