Bye bye, safety..

Imorn är det dax. Då blir det att flytta till Karlskoga och flytta till eget place..
Hur ska det här gå? haha, det kommer nog gå bra..
Får ju jättenära till jobbet. Dock måste jag ju inhandla mig en cykel eftersom jag tror folk kommer klaga om jag tar bilen dit. Men de kommer jag inte göra.
Jessicas kommentar på att jag ska flytta:
- Jadu Jess, nu är vi snart inte grannar längre
- Neej, nu är vi sambos!
Ska jag bli orolig eller? Dessutom gillar hon inte mina tallrikar utan ska köpa en egen tallrik och ha i mitt skåp. Hon har även snackat om egen tältsäng i garderoben. Jag borde nog bli orolig. Men om en månad flyttar ju Emelie också så då har vi gjort upp att vi tar hand om Jess varannan vecka.
Dessutom blir det ju nya grannar: Tina, Murra, Anna, My.. Haha, har ju alla där ju.
Har fått ny säng till min lägenhet också. Eller det var egentligen en julklapp som jag inte hämtat ut än. Tack mamma och Stefan.
Sen ska jag och köpa ny soffa på fredag också. Tack Farmor och Farfar.

Ska försöka få klart allt till på lördag, de kanske ska gå.. LÄNGTAR! LÄNGTAR! LÄNGTAR! LÄNGTAR! LÄNGTAR! LÄNGTAR!

Men hejdå, Degerfors!!

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahahahah jag vill inte ha henne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback