Fängelse!

Jaa, sitter här i fängelset a.k.a. skolan. Har brytdag så man ska typ jobba ikapp allt man ligger efter i. Lycka till, Erika! Ligger ju efter i allt ju. Men nu har jag iaf haft ett engelska prov, dock gick det mycket sämre än vad jag hade trott. Fyfaan. Sen skulle jag ha Islamprov men de ska jag ta på onsdag ist. Och nu om en kvart ska jag ha en muntlig redovisning i Engelska som jag typ inte kan. Good Luck, Chuck!
Sen har jag massor med andra saker som ska vara klar till nästa fredag. 
Lunch på paris när vi hade permition. gött som bara den!
Wall har även börjat med avslutningsfilmen. Haha. det kommer bara vara vi som tycker det är roligt. 

Neej nu måste jag röra på fläsket tror jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback