What gonna happend in the future?

Jo jag har just haft en seriöst samtal med Emeliei ca 1 timme och 20 minuter! (okej, inte bara om det jag skriver nu, för något typ av liv har vi faktiskt.)
Vi har kommit på att det är aldrig någon som kommer vilja ha oss (alltså inte bara mig och Emelie nu, utan mig, Emelie, Jess och Alec. Sorry, girls!). Med ha oss menade vi om typ 10 år när vi ska stadga oss ordentligt. För den som kommer vilja ha någon av oss kommer få de andra tre på köpet! Då blir det synd om våra killar inte tycker om varandra. Jessica får alltså inte välja någon torr kille.
Sen ska vi alla fyra bo i något typ av radhus område, eller nått, men inte i Degerfors eller Motala. För att det ska bli rättvist vart vi ska bo ska vi öppna en kartbok och sen peka. Det får dock inte bli en stad som vi inte kan stava till (typ Jokkmokk eller Jokkasjervi, stavade jag rätt?) eller en stad där vi inte förstår vad dom säger!

Och så levde vi lyckliga i alla våra dagar!

Jessi och Alec - Get us to it!

Kommentarer
Postat av: emelie nyström

haha jag älskar oss!

2008-02-14 @ 17:16:58
Postat av: Erika

Det gör jag med.. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback