Men så har hon gjort det igen!

Jag fattar inte. Varje gång det är nått så jag absolut inte kan missa skolan av någon anledning så blir jag på en gång sjuk! Det är som min kropp har en inställd timer! Lika så nu. Imorn har jag först ett stort engelska prov, sen måste jag och Julia fixa fika till utställarna på onsdag, sen måste vi plugga religon och sen har jag ett möte på jobbet. Fullt upp med andra ord. Och vad händer? Jo; idag fick jag sån huvudvärk i skolan, trodde de skulle bli bättre om jag fick komma hem och vila. Men icke! har typ legat hela eftermiddagen, antingen framför TV:n eller annars sovit, med en dunkande huvudvärk, fulltryckt med tabletter som inte hjälper plus feber!

Gaaaaaaaah!!!! så nu missar jag väl skolan imorn ialla fall antar jag... Någon högre makt gillar att se de gå dåligt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback