Lördag kväll!!

Ja, igår var det ju lördags kväll igen.
Förfest hos Emelie. Me, Emelie, Jessi (den torra), Carro (Som inte skulle med ut men följde med ändå), Ida (Den fulla och kåta), Sanna, Dick, Robin, Petter, Patric, Daniel, Andreas.. Så kan de gå..
Åkte sen in till Kga, jag och Carro hade inte förköp men vi kom in snabbt ändå.. Jessica följde inte med in till statt. Moneybrother spelade, synd att jag inte kan en enda låt med honom. Jag och Emelie gick typ och väntade på att det skulle ta slut. Sanna och Carro drog typ direkt vi kom in och Ida var försvunnen.
Efter Moneybrother var slut så blev det roligare. Kändes som vi träffa typ halva våran högstadieklass eller nått..
Sen kom jag och Emelie på: VILKA ÄCKEL DET FINNS! Usch och fy!

Sen så var det ju melodifestivalen igår. När Björn Gustavsson kom på TV:n satt alla vi tjejer fästa vid TV:n!
Haha:
http://youtube.com/watch?v=r5TcBWWeNng LOVE HIM! Måste typ gifta mig med honom eller nått!!

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahaha kommer du ihåg hur darve dansa? typ "men tjena, 9C wohooo" haha sen dansen,åh herre min darve :D:D

Postat av: Ida

när björn Gustafsson kom upp i teverutan o vi tjejer samlades runt tv:n så försvann helt plötsligt alla killar! HAHA

2008-02-24 @ 18:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback