Jessicas party..

Jessicas 18 års fest spårade ju ur som aldrig förr ihelgen. Fattar inte att folk inte vet hur man sköter sig.. Tycker jävla synd om Schessi.. Menmen.. fram till allt tråkigt så var de den roligaste festen på mycket länge.. Kanske ever.. Var mycket folk och så.. Men sen spårade de ut. Kan säga att jag inte tror att jessica eller någon annan kommer glömma hennes 18 års dag!

Har börjat med projektarbetet i skolan till 3an.. Vad blir det, Julia? Jag och Julia har allt våra idéer.. Alltså vi har två drömgrejer på G. Det ena är möjligt och den andra är mer möjligt. Får se vilken av dem det blir.

Jag följde också med Julia och solade idag.. Haha. Ja, eftersom senast jag solade var förra våren så kanske jag inte borde ha solat så länge som jag gjorde.. Kan säga att resultatet synde


Kommentarer
Postat av: emelie nyström

haha är det din blogg från lunar eller vadå? :D

2008-02-21 @ 22:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback