Hur man böjer adjektivet "fet":

Fet - Fetare - Erika!
Det är dom tre formerna för fet. (Okej, jag vet inte om fet är ett adjektiv föresten).
Så här ligger det till:
Måndag och tisdag: Lunch på Paris
Fredag: Mamma får ryggskott och då är det ju ingen som lagar mat. Hämtmat med andra ord! Dock tog jag en sallad som jag inte kunde äta för den var dränkt i olja så den smakade vinäger.
Lördag: Jobbade, men restaurangen på jobbet var öppen så jag åt där. Tacco alltså. Skulle sen träffa brudarna och titta på film och käka. McDonalds blev det då.
Söndag: Idag jobbade jag, så då blev det att köpa sallad. Kom hem och mamma har fortfarande ryggskott - Kinamat. Och eftersom det är det godaste jag vet så var jag tvugen att äta med.
Jag kommer dö i hjärtattack när jag är runt 30!

Jag skulle ju upp och jobba imorse. När jag vaknar ser jag att jag har fått ett sms kl 04.11 av Julia. Där stå det bland annat: Var är du? Kl 04.11? Vart trodde hon jag var. (för er som inte fatta så låg jag hemma och sov!).

Neej nu blir det snart att titta på I en annan del av Köping. Dom är ju så sköna!


Emelie, det här är til oss!
http://www.aftonbladet.se/webbtv/rockbjornen/article1717756.ab
Det är två klipp i rad du ska se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback