Här får ni hela min vecka!

Måndag: Började praktiken på Conventum i  Örebro (typ mässor, konferenser, konserter, kongresser). Kom dit kl. 08.00 och slutade runt 15.00 typ. Åkte hem och kollade klart på Lisas OC-boxar, så nu ska hon få tillbaka dom.

Tisdag: Börjde praktiken kl. 07.00. Det betyder att bussen gick från Dfs kl. 06.43. Gissa hur mycket jag gillade att gå upp så tidigt!? Åkte in till praktiken. Var kvar där till ca. 15.00. Åkte till Dfs och klockan 17.30 började mina tjejers träning så då var jag på Valla.
Efter deras träning skulle herrarna ha match, så jag och Pörr-Carro åkte till Pekås och rigga upp med godis och sen åkte vi tillbaka till Valla. Då ropar dom ner mig på plan och frågar om jag kan sitta i sekritariatet. Öhh? Det har jag ju aldrig gjort förut. Men jag fick sätta mig där tillsammans med Eric som är typ 11 år för dom inte hade någon. Det gick ju som det gick också.

Igår: Började praktiken kl. 08.00. När jag kom sa hon, min handledare Maria, typ idag kommer det nog inte bli en lång dag. Och det blev det inte heller. Kl 12.00 fick jag åka hem och innan jag åker hem säger Maria: Jag tänkte, om du vill kan du få vara med och jobba på Joe Labero-showen nästa lördag och som kompensation för det kan du vara ledig torsdag och fredag. YEEES! Så jag gjorde mig iordning och skulle åka hem vid lunch. Då ser jag på min mobil att Wille från jobbet hade ringt. Så jag ringde upp och han frågade om jag kunde komma in tidigare (jag skulle alltså jobba kväll på onsdagen). Eftersom jag slutade tidigt så gick det ju bra. Så direkt från praktiken till Boda. Var på Boda ca 13.40 och jobbade fram till kl 22.00. Sa även till Wille att jag var ledig från praktiken tosdag och fredag, så då skrev han upp mig på schemat. Sen åkte jag hem och åt soppa med min mamma.  

Idag: Började jobba 08.30 imorse och jobbade fram till klockan 17.30. Sen åkte jag hem och har inte gjort mycket sen dess.

Imorgon: Börjar jobba kl 12.00 imorgon och jobbar fram till kl. 17.30 ungefär. Efter det ska jag hem och göra mig iordning, vi ska nämligen fira Jess imorn. Hon fyller på måndag. Sen blir det över till henne. Dom andra ska till Wickan på Ken Ring efter det, så jag får se om jag följer med dit eller inte.

Lördag: Eftersom det är min helg på jobbet så jobbar jag hela lördagen från kl. 08.00 till kl. 19.00. Efter det blir det hem och inta soffan med mamma och C/O och titta på Björn Gustavsson!! (melodifestivalen alltså).

Söndag: Som sagt; min helg på Boda. Jobbar från kl. 08.00 till kl. 19.00. Sen blir det väl hem och sova, för jag börjar praktiken kl. 07.00 på måndag. 

Där har ni min vecka i detalj! I brist på annat att göra har jag nu skrivit ner den åt er.  

Kommentarer
Postat av: emelie nyström

hahahaha du kommer aldrig tro när jag säger det ;)

2008-02-28 @ 20:47:41
Postat av: Linda

Vad kul att du bor i örebro. jag har precis flyttat till örebro och har inte så stor koll på vart allt ligger och så. vad är dfs och boda? och kan du rekommendera några bra restauranger i stan? (hoppas det inte gör ngt att jag frågar...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback