ÅH GUD! GE MIG STYRKA...

...att orka ta mig enda fram till torsdag!

Fruktansvärda vecka.
Sitter på telefonförsäljnings lektionen med ett dunkande huvud, börjar bli sjuk. Seriöst, finns det någon mening med huvudvärk eller? Imorn har jag ett stort engelska prov. Skulle igentligen ha muntlig nationella prov i Svenska också men det kunde jag fixa så jag slapp. Sen ska jag och Julia och handla till utbildningsdagen vi ska ha hand om i skolan på onsdag. Jag och Julia ska ha hand om fikat. Med andra ord kanske vi kan sitta i biblioteket och gömma oss hela dagen. Sen imorn ska jag även på möte på jobbet.
Sen blir det Onsdag och då ska vi ju ha hand om utbildningsdagen. Fy. Det enda posetiva är att det kommer vara folk från polisen, militären och räddningsverket kommer vara här. MÄN I UNIFORM! Oh yeeeah!

Neej nu måste jag hitta läraren så jag kan låna böcker. Hade glömt mina hemma. Men det var ju skräll att jag har glömt nått hemma!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

oooh yes, give me the power :D

Postat av: emelieeee

vart kommer fikat vara?

2008-02-04 @ 15:55:25
Postat av: Erika

Emelie, fikat är bara till utställarna..

2008-02-04 @ 17:55:05
URL: http://erijka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback