My weekend, I guess!

Herregud vad jag är trött.. Pluggade förut, sen la jag mig och sov i 5 timmar.. Tror jag håller på att bli sjuk.. IGEN! känns typ som jag har feber. Fy, fy, fy..

Konferensen förra vecka gick bra, typ.
I fredags blev de shopping i örebro med meine fütze (haha, de var länge sen) Emelie. köpte skor. Nu är min lysekil outfit typ klar, bara Jess och Emelie kvar nu då. Vi kommer ha så skoj. Alltså; Lysekil 14-16 december. Kul, Kul, Kul. Thihi.
I fredags sov också Julia här med mig igen. Mys.. Var mer folk här oxå, typ Jess, Emelie, Lisa och Natta och Jennifer kom och drog. Satt och titta på idol. Inte ett öga torrt när Amanda sjöng "halleluja".
http://www.youtube.com/watch?v=4s5DFd1eGKQ Alla som inte har tittat: Gör det!

Lördag blev de först att jobba sen stressa in till Kga där Jenny hade 18års party. And Alec was home! En kille fick Jenny av oss. Haha. Justin the lovedoll..
Sen vidare till Wickan.
Söndag vart de typ att plugga precis som idag. Usch.. Hoppas jag orkar iväg imorn och kan skriva proven. Brytdag imorn ju.
Idag känndes skolan lite onödig faktiskt. Försov mig som vanligt, kommer 45 min sen, har en lektion och sen slutar jag. Hm.

På söndag är de julparty på jobbet. Skoj som bara den.
Kanske är dax att gå och sova snart?

Just det, kollade på Sunes jul förut med. Jag har nog seriöst aldrig skratta så mycket. Shit vad klockrent det är!Haha.
Du min vackra mö
Jag bjuder på korv med brö'!

hahaha

Neej men over and out! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback